Tuesday, July 15, 2008

طابور من نوع اخر

النهاردة وانا راجع من امتحان الشفوي قابلت واحد قريبي وطلب مني اني اروح معاه مشوار عند موقف المنصورة...وتحت اغراء عزومة محترمة وافقت طبعا مع اني كنت في اشد الاحتياج للنوم والراحة....المهم واحنا راجعين الراجل محبش يتعبني معاه فركبنا تاكسي وخلاص قربنا نوصل المحطة وفجاة لقيت الطريق واقف والعربيات واقفة مرصوصة في صف طوييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل وورا اول عربية 3 عربيات واقفين بالعرض قافلين الشارع........بقول للسواق هو فيه ايه...قالي يا بيه اصل المحطة اللي انت شايفها دي الوحيدة اللي عندها بنزين 80 ..وانا والله كل لما اجي الاقيها زحمة والطابور طويل عريض نفسي تنسد وامشي.....تخيلوا بعد طوابير الجمعيات الاستهلاكية والعيش والمعاشات......طوابير للبنزين......................................وعجبي.....

6 comments:

Ali Korkor said...

فعلا قصة غريبة

وعجبي
و بي**ني

د/اجدع بنوته said...

دى معانااااااااااااااااه

الكارثه بقى

ان اول مالبنزين بيجى بليل

عمال البنزينه بيهربوه جركن ف جركن

ويبعوه لحسابهم بقى ف محلات بعيد

الصفيحه ب 25 بدل السعر القانوى

هعععععععععععععععععععععع

البنزين بقى بيتباع سوق سوداا

ولا عزاء سائقى اللادا والفايت

Unknown said...

ههههههههههه
انا اصدق لاني شوفت الموقف ده قدام عيني

ياسمين

Unknown said...

لك واجب عندي أتمني ان تأتي لتأخذه

Unknown said...


thx

كشف تسربات المياة
غسيل خزانات
شركة نظافة عامة

Unknown said...


thank you

سعودي اوتو